Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, уважно ознайомтеся з офіційними правилами повернення
Як можна обміняти чи повернути товар?
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- З моменту покупки не минуло 14 днів
- Товар, у якому є виробничий брак (обмін оплачує магазин на ідентичну модель)
- Товар, який був відправлений помилково (пересорт, колір, модель) на замовлену модель (обмін оплачує магазин)
Для обміну товару необхідно:
- Надіслати фото браку, якщо це був брак, менеджеру: (098) 130-21-93 (Telegram) / (093) 177-57-25
- Вкласти в пакет записку з причиною обміну, надіслати нам ТТН «Нової Пошти» та надіслати менеджеру повідомлення.
- Товар повинен бути не використаний, в упаковці та з биркою, у тому ж вигляді, в якому ви його отримали (товар без пакетів, бирок, використаний або забруднений з вини покупця, буде відправлено назад, в обміні буде відмовлено)
- Після отримання від вас посилки та перевірки товару (протягом 1-3 днів) вам буде відправлено обмін
У якому разі товар не можна повернуты?
- Товар, який розкривався та розпаковувався
- Був у використанні
- Коробка/упаковка неналежної якості
Повернення грошей
Якщо була попередня оплата товару - повернення грошей відбувається на банківську картку клієнта протягом 24 годин після того, як ми отримали посилку і перевірили вміст.